donderdag 19 december 2013

Quest krijgt kleur

Vandaag vroeg weg gegaan van mijn werk om de Quest mooi in de lak te gaan zetten. Mijn zwager had tijd om de roller netjes over de Quest te halen, dus dat kwam mooi uit. Hij kan dit echt veel mooier, dan dat ik dit zelf zou doen, dus ik heb hem maar vermaakt met mijn gezelschap.

Het resultaat mag er zijn na 1 keer lakken. Morgen gaat de roller er nog een keer overheen, aangezien dit tussen 24-48 uur dient te gebeuren. De lak is heel mooi uitgevloeid, maar je moet echt goed opletten dat het niet te dik wordt opgezet, want je krijgt echt snel druipers.

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er al heel netjes uit!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er al strak uit.
    doe je dat met 2 componenten (dd-lak)?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is inderdaad gedaan met dd lak. Vloeit echt heel mooi uit. Ben benieuwd naar het resultaat vanmiddag.

      Verwijderen
  3. En dit is gewoon met een rollertje gedaan? Ongelooflijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is inderdaad gewoon met een roller gedaan. We hebben nu twee lagen erop zitten, maar twijfel nu of het nog nodig is om met UV hoogglans of zijdeglans nog af te werken. Heb deze nog niet, omdat ik dacht dat het niet nodig zou zijn. Iemand tips?

      Verwijderen
  4. het ziet er echt heel eg mooi uit!! echt klasse!
    ik was je blog nog niet tegen gekomen, erg leuk ff in me volg lijstje zetten erg interessant

    BeantwoordenVerwijderen