zondag 5 mei 2013

Morgen ga ik weer verder klussen aan de Quest. Nu lekker twee weken vakantie en hopelijk kan ik veel werk gaan verzetten. Normaal gesproken werk ik alleen op maandag en dinsdagavond samen met mijn zwager aan de Quest, maar nu tijdens mijn vakantie ga ik er wel wat meer tijd insteken.

In de komende twee weken staan de kettingtunnel en de wielkast op de planning. Morgen begin ik aan de kettingtunnel. Ik heb van hout een mal gemaakt die ik met lossingsmiddel ga bewerken en onder op de Quest leg. Hierna eroverheen lamineren en dan de houten mal weer verwijderen. 

Hier nog twee foto's van de neus van de Quest, eigenlijk ook alweer oud, want hij staat inmiddels al in de plamuur.

Op deze foto loopt de bovenkant nog niet helemaal gelijk met de onderkant, maar dit hebben we ook al opgelost.

Maar morgen dus lekker aan de slag en ik hoop dat ik een heel eind zal komen. Neem nu maar een keer mijn goede fototoestel mee, zodat ik het niet van de GSM foto's hoef te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten